December 23, 2016

Review on phoTALKgraphy



很感恩有機會可以邁出自己既一步去嘗試phoTALKgraphy=]
近年,我都覺得自己對「家庭」既概念要由20歲後先開始再慢慢重新去堆砌,以前既事無咩價值值得我去探究同回憶,甚至之前會覺得自己要由一個虛幻既世界重新走出黎,要重新建構一個真既自己同真正屬於自己既人生。

不過今日體驗左一次既phoTALKgraphy,讓我慢慢由兒時既事重溫一番,再講到我現在既生活,有啲野我本來無諗過講出黎,但到最後,我心入面真係好想透過proTALK去搵到自己一直搵既答案,而且我真係好珍惜今次既機會希望可以係繁忙既生活中,歸納出一啲力量,證明自己真係唔係人地口中既仆X、垃X同廢X,以家為題,為自己寫一個小總結。

而慶幸係呢段都有一定長度既時間入面,我能夠搵到對我人生重要既一啲句子同詞彙,唔洗否定自己既過去,就好似「家姐」咁,雖然只係一個簡單既名詞,對其他人黎講可能只係一個常見既稱呼,但就俾到我愛惜自己同想再次出發既動力,而且您不停深入去發掘當中既意思既時候,助我找到佢係我心中既分量,唔只係對家庭方面既睇法有得著,對我自己解難既能力上都有一定既肯定。你既回應令我有盼望將來既感覺,令我就算完左活動之後都可以有思考同自我深究既空間,用既就係我帶來既一張久遠既全家褔。

好感謝紅棗姑娘既耐性,俾時間我去沉澱、反思同細味我嗰一堆本來已令我好想忘記,甚至已經真係忘記左一大部分而又已經唔可能再重現既珍貴往事,讓我有機會搵返一個應有、可有同獨有既自己可以去搵自己既理想甚至有追夢既感動。

有見我身邊有一群追夢同努力向上、想自己變得更好既朋友仔,所以我係呢度同大家分享呢個美好既phoTALKgraphy~~~有研究Narrative therapy既朋友仔,我誠意向大家推薦呢個page~~因為好野就係要大家一齊分享架啦~~~@v@~~~同埋淨係得我既片面之辭,大家係唔會全面感受到佢既力量,所以希望大家入去睇下同搵紅棗姑娘感受下啦~~

No comments:

Post a Comment