August 17, 2014

攝影一向不是從單一角度出發,這是我從美國學習攝影後的體會。
從我有能力處理自己的選擇時,就不喜歡被固有、被訂定的做法規限,
因為那不是唯一的,我發現那裏還有我認為值得被發掘的做法。

就因為我不喜歡被定形、被規範,雖然很多時都有不同聲音不同意見,
也有寂寞、也會難行;但當有一點點的贊同、援手支持已能令我再忍耐努力向前。

我的攝影要如何做,就讓我從這開始 --> phoTALKgraphy

Photography is not a one-way approach, this I learn from my photography education in USA.  
I don't always follow rules, because I find there are other choices that I should choose according to my interest & abilities & enthusiasm.
I don't like to be limited & forced to follow others without own stance.
Even though there are noises & rejections, I'm still finding myself a way to go.

This is how I create & develop my work in photography --> phoTALKgraphy
                  
                 


No comments:

Post a Comment